14 Haziran 2010 Pazartesi

Haber Kaynağı Krizi

Uzun zamandır illet facebook'a her girdiğimde ufak çapta bir sinir krizi geçiriyorum.  Resmen ortalığı tikiler basmış. 
Ve bunlardan bazıları arkadaş listemde. 
Ve ben her facebook'a girdiğimde bunların paylaşımlarını görmek zorunda kalıyorum.
Ve nedense bunların çoğu kız arkadaşlar(ım).

Cinsimin rezil yüzleri sizi!

Nasıl bir zihniyettir anlamıyorum ki. Sabahtan akşama kadar msnde takılırken, bir kaç sesli harf tuşuna basmaya mı üşeniliyor cidden ?  Yoksa tam olarak düşünemediklerini mi vurgularlar tam olarak yazmayarak?  Hem "gel" yerine "gl" yazarken kullanılmayan e'yi yazmaktan daha mı kolay "ben" yerine "ßhen" yazmak?

O ağzı aralık çekilen fotoğraflar da nesi Allah aşkına? Tamam, ben de okumuştum bir kadının ağzının hafif aralık olmasının onu daha çekici yaptığını; ancak riskli bir durum olduğunun dipnot olarak eklenmesi mi gerekirdi illa?  Şapşal ifadeler kendileri tarafından hiç mi fark edilemez? 









Ayrıca bir kişi fiziğinden memnun değilse, şişkoyum diye kompleks yapmışsa neden günde 15-20 tane omzundan yukarısının fotoğrafını çekip üşenmeden her birinde de kendini etiketleyerek umuma haykırır rezilliğini? (o kadar pozu nerden buluyorsun? bir insanın ağzı burnu yüzü gözü kaç faktöriyel şekil alabilir ki?)  

Nedir bu kuğul takılma çabası? Ne, c0oL mu yazmam gerekirdi? prdn yhaaa..

Bu akşam, yatmadan önce Allah böyle kızlara akıl fikir versin diye dua edeceğim. Kadınların evrenin en mükemmel yaratıkları olduğunu savunurken bunlarla kapak olmak istemiyorum çünkü.

0 muhalefet:

Yorum Gönder