12 Haziran 2010 Cumartesi

Neden Yazıyorum?












Yazıyorum işte...

Cehennemin dibinden, cennete doğru yürümek için yazıyorum. Kendimi ifade ediş tarzım bu bireye de topluma da, onun için yazıyorum. Pankartlar taşıyarak yürürken sesini duyurabiliyorsun ama değiştiremiyorsun bazı şeyleri. Ben, asıl yürüyüşleri kalabalıklara karşı yapmak, anlayabilecek olanlara derdimi anlatmak için yazıyorum. 12 yaşımdan beri yazıyorum. Kimsenin okumadığı bir yere, günlüğüme.
Günlük demek bir deftere absürt yazılar yazıp içini dökmek demek değil sadece, sabretmeyi öğrenmek demek. Damarına basıldığı anlarda her şeye zarar veren öfkeni o anda kusmamayı öğrenmek demek.

Anlayabilene anlatacaksın lafı, o kadar. Herkesin okuyabileceği bir yere yazmak da bu demek: Anlayabilene anlatacaksın lafı. 
O kadar!

0 muhalefet:

Yorum Gönder