13 Ağustos 2010 Cuma

İhanet

Yapmayı istediğim tek şey deli gibi koşmak şu an.

One Way filminden özenilen bir sahne benim aklımdaki de.

Aldatıldığımı öğrendiğimde, sevgilisinin seks hastası olduğu için sürekli başka kadınlara gittiğini öğrenen kadının konumunda olmak isterdim. Deli gibi koşmak.

Ama benim yaptığım tek şey, o kırdığı cevizleri, söylediği yalanları anlatırken tepki vermeden onu dinlemekti.

Kafamın içinde bir şarkı çalıyordu. Başka bir şey duymama izin vermeyecek kadar yüksek sesle. Duymuyordum artık. Tepki de vermiyordum doğal olarak. Bundan sonra da hiçbir şey yapmayacaktım. Bu bir veda şarkısıydı çünkü.




Onunla alakalı yaptığım en iyi şeydi acizliğini izlemek, ağladığı zaman gülüp dalga geçmek.

Sen bir şizofrensin, kendi dünyanda bir dehasın, bir kralsın. Gel gör ki benim dünyamda benim, kelimelerimi kullanarak yapamayacağım hiçbir şey, elde edemeyeceğim hiçbir şey yok. 
Çünkü bu bir veda şarkısı.


You are one of God's mistakes,
You crying, tragic waste of skin,
I'm well aware of how it aches ,
And you still won't let me in.
Now I'm breaking down your door,
To try and save your swollen face ,
Though I don't like you anymore,
You lying, trying waste of space..

Before our innocence was lost,
You were always one of those ,
Blessed with lucky sevens ,
And the voice that made me cry .
My Oh My.

You were mother nature's son ,
Someone to whom I could relate ,
Your needle and your damage done,
Remains a sordid twist of fate.
Now I'm trying to wake you up ,
To pull you from the liquid sky ,
Coz if I don't we'll both end up ,
With just your song to say goodbye.
My Oh My.

A song to say goodbye,
A song to say goodbye ,
A song to say...

Before our innocence was lost,
You were always one of those,
Blessed with lucky sevens,
And the voice that made me cry.

It's a song to say goodbye

0 muhalefet:

Yorum Gönder